| فلسفه آموزش دانشگاهی | | | | |
|
| آیین نامه های ارتقا و ترفیع هیات علمی | | | | |
|
| سبک های نوین یادگیری | | | | |
|
| طراحی آموزشی (حیطه های یادگیری-تدوین طرح دوره و طرح درس) | | | | |
|
| Lecture | | | | |
|
| Brain storming- Group discussion | | | | |
|
| Problem-based learning | | | | |
|
| استراتژی SPICES | | | | |
|
| Flipped class | | | | |
|
| مدیریت کلاس | | | | |
|
| اخلاق حرفه ای | | | | |
|
| مهارت ارتباطی | | | | |
|
| آزمونهای بسته پاسخ | | | | |
|
| آزمونهای باز پاسخ | | | | |
|
| تحلیل آزمون | | | | |
|
| اصول طراحی آزمون | | | | |
|
| اصول یادگیری الکترونیکی | | | | |
|
| آموزش مجازی | | | | |
|
| نحوه تدوین و اجرای فرایند دانش پژوهی | | | | |
|
| پژوهش در آموزش | | | | |
|
| ارزشیابی برنامه آموزشی | | | | |
|
| اعتباربخشی | | | | |
|
| ایجاد انگیزه در آموزش بالینی و کلاس درس | | | | |
|
| تفکر نقادانه | | | | |
|
| نقش بازخورد سازنده در یادگیری | | | | |
|
| یادگیری میتنی بر تکلیف | | | | |
|
| پرورش مهارتهای باز اندیشی | | | | |
|
| چگونه یک پادکست آموزشی بسازیم | | | | |
|
| اصول آموزش درمانگاهی | | | | |
|
| ژورنال کلاب استاندارد | | | | |
|
| آموزش در بالین استاندارد | | | | |
|
| روشهای آموزش بالینی | | | | |
|
| Feedback in medical education | | | | |
|
| Reflection in medical education | | | | |
|
| آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد | | | | |
|
| DOPS, MiniCEX, Degree360, | | | | |
|
| Portfolio , Logbook | | | | |
|
| OSCE | | | | |
|
| PMP,KF | | | | |
|