فلسفه آموزش دانشگاهی | | | | |
|
آیین نامه های ارتقا و ترفیع هیات علمی | | | | |
|
سبک های نوین یادگیری | | | | |
|
طراحی آموزشی (حیطه های یادگیری-تدوین طرح دوره و طرح درس) | | | | |
|
Lecture | | | | |
|
Brain storming- Group discussion | | | | |
|
Problem-based learning | | | | |
|
استراتژی SPICES | | | | |
|
Flipped class | | | | |
|
مدیریت کلاس | | | | |
|
اخلاق حرفه ای | | | | |
|
مهارت ارتباطی | | | | |
|
آزمونهای بسته پاسخ | | | | |
|
آزمونهای باز پاسخ | | | | |
|
تحلیل آزمون | | | | |
|
اصول طراحی آزمون | | | | |
|
اصول یادگیری الکترونیکی | | | | |
|
آموزش مجازی | | | | |
|
نحوه تدوین و اجرای فرایند دانش پژوهی | | | | |
|
پژوهش در آموزش | | | | |
|
ارزشیابی برنامه آموزشی | | | | |
|
اعتباربخشی | | | | |
|
ایجاد انگیزه در آموزش بالینی و کلاس درس | | | | |
|
تفکر نقادانه | | | | |
|
نقش بازخورد سازنده در یادگیری | | | | |
|
یادگیری میتنی بر تکلیف | | | | |
|
پرورش مهارتهای باز اندیشی | | | | |
|
چگونه یک پادکست آموزشی بسازیم | | | | |
|
اصول آموزش درمانگاهی | | | | |
|
ژورنال کلاب استاندارد | | | | |
|
آموزش در بالین استاندارد | | | | |
|
روشهای آموزش بالینی | | | | |
|
Feedback in medical education | | | | |
|
Reflection in medical education | | | | |
|
آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد | | | | |
|
DOPS, MiniCEX, Degree360, | | | | |
|
Portfolio , Logbook | | | | |
|
OSCE | | | | |
|
PMP,KF | | | | |
|